פרס נגד נתניהו: "לא מאכילים ילדים רעבים בתקשורת"

    גואל ועקנין 2 Comment on פרס נגד נתניהו: "לא מאכילים ילדים רעבים בתקשורת"
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס תקף היום (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, מבלי להזכיר אותו בשמו. על רקע תמיכתו של נתניהו בהעלאת שכר המינימום ל-5,000 שקלים, שמגיעה שלושה חודשים לפני הבחירות.

    פרס דיבר בכנס של מנהלי עמותות המזון שנערך הבוקר ואמר כי "את הילדים והקשישים הרעבים אי אפשר להאכיל בהצהרות לתקשורת".

    פרס התייחס לדו"ח העוני האלטרנטיבי של עמותת 'לתת', שפורסם הבוקר ועל פיו 2.5 מיליון ישראלים הם עניים. "הדו"ח הזה הוא כתב אישום חריף נגד עצמנו. על המפלגות לשים בראש סדר העדיפויות של הבחירות את נושא הטיפול בעוני".

    תגובת הליכוד לדברי פרס: "כאשר ראש הממשלה נתניהו העלה את שכר מינימום ל-4,300 שקל בשנת 2011 זו הייתה עשייה. לא הצהרות. כאשר חוקקנו את חוק חינוך חינם מגיל 3 וחסכנו 800 שקל למשפחה לכל ילד זו הייתה עשייה. לא הצהרות. כאשר הכנסנו רפואת שיניים חינם לילדים עד גיל 12 זו הייתה עשייה. לא הצהרות. כאשר נתנו שנה אקדמית חינם לחיילים משוחררים מהנגב והגליל והורדנו את מחירי הסלולר זו הייתה עשייה. לא הצהרות. ההצהרות היחידות הן ההשמצות חסרות היסוד של אנשי השמאל נגד נתניהו והליכוד. ועכשיו, אחרי ההצהרות נגד נתניהו, ספרו בבקשה מה המעשים שעשיתם אתם אנשי השמאל למען הציבור?!".

    יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, המועמד בפריימריס ב'בית היהודי' תקף גם הוא את פרס ואמר כי "מדובר באיש שתקציב יום ההולדת ה90 שלו, שנחגג במשך שנה שלמה, היה יכול להאכיל עשרות אלפי רעבים, ובנוסף תקציב בית הנשיא בתקופתו צמח במיליוני שקלים והגיע לכ60 מיליון ש"ח. לא פרס האיש שילמד אותנו מה הוא צדק חברתי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      פרס הוא יהודי מכובד וכשרון גדול שעובד בשביל הערבים !!!